Pages

Followers

Wednesday, January 5, 2011

~ Thank You Allah ~

hmm.. takde ape yg patut aku ckp selain terima kasih Allah.. kalo perkara nie x terjadi kepada aku, sampai bila pon aku takkan sedar pape.. nway, syukur sgt aku diberi pengajaran sebegini.. yang aku harapkan pada semester ini aku menjadi lebih baik dari semalam dan hari2 sebelumnya.. kekadang aku terfikir.. kenapa perlu aku? kenapa aku dibebani masalah yang tidak pernah habis.. sekarang baru aku sedar.. semua ini adalah kehendakNya.. aku perlu redha dan perbaiki diri agar menjadi insan yang lebih berguna dan azam aku, aku perlu tebus kesilapan yang pernah aku lakukan. mengapa orang lain boleh buat aku tidak boleh? tepuk dada tanya selera.. semua apa yang kita buat adalah atas kehendak diri kita.. hanya diri kita yang mampu ubah diri kita. bukan orang lain.. hmmm... mak ayah, saya minta ribuan kemaafan dari ayah dan mak.. im so stupid and I realize, this is my fault.. huhu.. i deserve to get what i done.. im sorry ayah and mak..

No comments:

About Me

My photo
for a time being, blog nie ada dua owner.. the 1st blog, originally mine and the second blog is belong to Amirul since die tak reti buat blog .. enjoy reading.. :)

THANKS FOR STOPPING BY ...