Pages

Followers

Thursday, March 31, 2011

hati terusik~

perghhh.. lame giler x update blog. bersawang dah blog ku ini.. bukan pe, bz ngan assgment, nak2 makin dekat ngan exam. tinggal sebulan je lagi nk abes sem nieh lepas tu akan cuti panjang selama 4 bulan.. huhuhuhu..
ok, back to the entry~.. "hati terusik".. mendalam maksudnyer..yup.. it is..
hmmm.. aku kekadang x faham dengan apa yg berlaku sekeliling aku.. kadang2 aku rasa aku caring sangat kat org len tp or len ade ke kisah pasal aku? kata sayang tp mcm tak je.. huhu.. sorry to say la eh.. tp itu yg aku rasa.. sakit hati kot kalo org buat mcm tu kat aku.. aku punye la take care kt org lain tp org tu wat xtaw je.. huhu.. nk je bunuh org mcm tu.. aku geram, geram sgt hari nieh.. rasa nk lempang org pon ade gak.. sabar je laa.. kata je sabar tp nanti meletup gak aku ngan dia tu nanti.. ko tunggu je la aku meletup.. baru ko taw aku nie sape.. haaaaaaaaaa.. hahahaha.. jgn pandang aku sebelah mata weh.. aku pon ade hati dan perasaan.. ngat aku nie anak patung ke boleh sepak terajang sesuka hati? perghhh..

2 comments:

syazana amira said...

nana datang sini :)

Anonymous said...

salam ziarah dari perawat islam.. http://klinik-muallij.blogspot.com/

About Me

My photo
for a time being, blog nie ada dua owner.. the 1st blog, originally mine and the second blog is belong to Amirul since die tak reti buat blog .. enjoy reading.. :)

THANKS FOR STOPPING BY ...