Pages

Followers

Wednesday, November 2, 2011

TESIS OH TESIS!!!






Assalammualaikum semua readers.. sigh.. dah agak lama x update blog nie, padahal baru last week post pasal im back kan.. haha.. tros senyap balik.. bukan apa, sekarang nie agak busy menyiapkan tesis.. agak susah jugak la nak buat benda nie rupanya ye.. alhamdulillah, sekarang dah siapkan 2 bab, tinggal nak edarkan soal selidik, analisis dapatan maklumat and seterusnya.. chop, chop, pesal aku merapu meraban pasal ape aku nak buat.. hahaha.. ini adalah kesan daripada menghadap tesis sepanjang minggu..

korang nak taw tak tajuk tesis aku ape? "KAJIAN SIKAP BERTANGGUH DALAM KALANGAN PELAJAR IPTA" terbaikk la tajuk dia kan, mmg sesuai ngn sikap yang ade jgak pada diri aku.. wahahaha.. aku nak tgok sama ada lelaki atau perempuan yang lagi tinggi ada sikap menangguh-nangguh nieh.. tunggu je la hasilnya nanti..

sekian untuk kali ini.. :)

2 comments:

NADIA RAJAMI said...

comell la font blog ktk..:P.. how u do it.??.:P

AmirulAcap said...

owh.. thanx.. biasa2 jak ya.. hehe..
senang jak polah.. g kat DESIGN, pasya g kat TEMPLATE DESIGNER, then klik kat ADVANCE.. finally, ktk dapat edit font yang ktk maok.. :)) all the best..

About Me

My photo
for a time being, blog nie ada dua owner.. the 1st blog, originally mine and the second blog is belong to Amirul since die tak reti buat blog .. enjoy reading.. :)

THANKS FOR STOPPING BY ...