Pages

Followers

Friday, November 4, 2011

what's wrong with me???



hari nie, Jumaat.. bermulalah cuti mid sem ktorg sekali gus ahad nie umat islam akan menyambut Hari Raya Haji/ Aidiladha.. untuk raya haji kali nie, aku tak balik kampung halaman, aku hanya balik rumah makcik aku kat rawang.. Alhamdulillah, aku ada saudara mara di bumi semenanjung ini.. aku tak tahu, sejak semalam, hati aku sedih sangat.. aku jadi sensitif, mudah nak menangis, aku pun jadi pelik ngn diri aku..

disaat ini pun, aku still rasa sedih, ntahlah, aku pun jadi tak faham dengan diri aku.. bila aku fikirkan sejenak keadaan diri aku, situasi aku, rasa sedih sebab tak dapat balik beraya ngn family.. tu satu hal, yang lebih buat aku sedih, aku rindu nak balik rumah.. nak je cepatkan masa nie bagi abes belajar, duduk rumah je.. huhuhu.. tapi, alhamdulillah, hujung bulan nie family aku datang KL.. insyaAllah aku ada masa untuk luangkan dengan mereka walaupun aku ada kelas weekdays.. harap sangat-sangat ada masa bersama family aku nanti.. aminnnnn..

No comments:

About Me

My photo
for a time being, blog nie ada dua owner.. the 1st blog, originally mine and the second blog is belong to Amirul since die tak reti buat blog .. enjoy reading.. :)

THANKS FOR STOPPING BY ...