Pages

Followers

Monday, February 27, 2012

CHARCOAL MASK MADE IN DAISO JAPAN

dari siang tadi dok mencari idea nak update pasal ape, tetiba terfikirkan idea ini.. padahal aku tahu je, ramai dan banyak orang2 kat luar sana dah tau pasal mask nie.. tapi aku tetap jgak nak cite mask nie.. hahaha..


inilah rupa bentuk mask yang aku nak cite nieh.. aku baru je lepas guna mask nie sebab dah seminggu jgak x guna.. rasa best sangat2 muka bila dah pakai mask nie.. sebelum nie aku pernah beli on9 dengan harga rm15 sekali ngn pos.. then, one day aku tergerak nak google pasal mask nie lagi sekali then terjumpe kat satu blog nie.. alamak! da lupe da link blog tu.. and ade sorang yang komen kt blog tu kata mask nie bole dapat kt kedai DAISO.. kedainye macam nie haa..


kedai nie asalnya dari japan.. then, aku pon mtk tolong roomate aku belikan mask nie kedai daiso nie, kot la ade kan.. alhamdulillah, rezeki aku, roomate aku ckp ade tinggal 2 je lagi masa tu.. harga mask nie RM5 je.. bila aku fikir balik, dulu aku beli dengan harga RM15, bole dapat 3 botol tuh.. hahaha.. then, aku compare dgn pack yang lame dah abes dulu tu, same je pon.. siap ade tulis DAISO JAPAN lagi kt atas pack tu.. hahaha.. so far aku guna mask nie, mmg best laa, xder lak kesan sampingan.. yg paling best bila dah kering, then kena peel mask tu, terasa sakit gak muka2 nieh, tp best laa.. xtaw dah nk ckp best nyer tu mcm mane..

aku paling suka kalo dah tanggalkan mask tu, aku belek2 tgok ape yang dia dah cabut dari muka aku.. hahahaha.. siap aku buat kat adik lelaki aku, aku pon dok belek2 mask tu tgok kotoran yang melekat kt muka dia.. nie lah rupa bentuk mask yang aku dah tanggalkan tadi.. tapi sedih x dpt nk zoom ape yang ade kt mask tu.. muka dah kurang blackhead n jerawat kot


nampak cam hodoh la plak kan.. hahaha

ok la, nanti aku update pasal lain plak..

#berusaha untuk update sehari sekali..

No comments:

About Me

My photo
for a time being, blog nie ada dua owner.. the 1st blog, originally mine and the second blog is belong to Amirul since die tak reti buat blog .. enjoy reading.. :)

THANKS FOR STOPPING BY ...