Pages

Followers

Friday, February 18, 2011

complicated~~

entry kali nie aku buat atas sebab tertentu.. aku xtaw la nape sejak seminggu yang lepas aku jadi mcm nie. aku buntu. aku perlukan sumone. yes, aku mmg perlukan sumone yg boleh buat aku sedar. aku tak tahu dah nk buat mcm mane dah. yang aku taw, aku nk perbetulkan silap salah aku. aku perlukan org yang boleh bagi aku sokongan dan org yg dapat aku jadikan tempat utk berkongsi cerita. aku hanya nk ringankan beban dalam hati aku. sekarang nie aku rasa mcm nk mati, nk bunuh diri tp itu bukan jalan penyelesaiannya. sekarang nie aku perlukan masa utk diri aku. perlukan masa utk fikir dgn tenang. ya Allah, apa lagi perlu aku buat? berilah aku petunjuk.. 

No comments:

About Me

My photo
for a time being, blog nie ada dua owner.. the 1st blog, originally mine and the second blog is belong to Amirul since die tak reti buat blog .. enjoy reading.. :)

THANKS FOR STOPPING BY ...