Pages

Followers

Saturday, February 19, 2011

NEED TO...

"need to"?? kenapa need to?? xder ape yg nk dipelikkan sbb mmg aku sengaja buat entry nie.. atas sebab tertentu, aku buat entry nie.. hehe.. ok la, senang cite, aku nk mulakan hidup baru. aku nk buka buku baru ( even tahun baru dah lame lepas kan ) tp aku x rasa salah kot kalo aku nk mulakan hidup baru.. masih x terlambat lagi untuk aku mulakan hidup baru.. hidup baru yg aku maksudkan x semua perkara perlu baru.. contoh, baju baru, barang baru, KEKASIH BARU... no no no.. sama sekali tidak!!! hahaha.. apa yg aku maksudkan kat sini adalah kehidupan aku yang baru bersama orang yang sama.. xder nye nk tukar2 even bnyk masalah aku ngan dia ( aku yang banyak timbulkan masalah) kalo org lain dah lame kot kena tinggal tp aku sayangkan sangat2 dia.. haish.. aku pon xtaw ape yg buatkan kami xley tinggalkan antara satu sama lain.. aku sanggup berubah demi dia, demi masa depan kami bersama.. ( ayat nak jiwang ) tp itulah hakikatnya.. hehe.. kejap lagi nk tido, esok pagi bangun dengan azam baru, hidup baru.. senyum selalu.. dan aku harapkan kali ini aku mampu berubah dan jadi yang terbaik untuk diri aku, family, masa depan dan utk sidia.. bnyk benda dah aku plan dalam kepala aku nie.. tinggal nak tunaikan je lagi pasni.. Ya Allah, tolonglah hambaMu ini agar segala apa yang dirancang berjalan dengan baik tanpa sebarang masalah.. terlalu berat dugaan kali ini yang aku hadapi tp aku perlu berdepan dengan kebenaran.. aku dah nekad, aku nk jadi orang baru.. orang yang akan berubah untuk orang lain.. demi masa depan aku sendiri.. aku ingat satu pepatah.. hanya diri sendiri mampu mengubah diri, bukan orang lain.. aku harapkan apa yang akan aku lakukan ini mendapat keredhaan dari Allah..

ok lah, dah panjang sangat aku mencarut kali nie tp nie bukan sebarang carut taw.. nie adalah sesuatu yang ikhlas aku coretkan kt sini untuk tatapan kepada sape2 yang sudi.. hehe..
selamat malam... semoga ada sinar untuk aku esok apabila aku buka mata.. insyaAllah.. amin~~

salam~~

2 comments:

Anonymous said...

go girl go....wishg u good luck....ttapkn pendrian...dont give up...u can do it..yg pnting hati mau ikhlas..jgn berubh krn nk puaskn hati org lain...berubhla ats dri sendiri utk puaskn dri sendiri...kesenangan dri sendri....

AmirulAcap said...

ayang!!!!
thanx my dear friend.. will do~~
n thanx again.. :)

About Me

My photo
for a time being, blog nie ada dua owner.. the 1st blog, originally mine and the second blog is belong to Amirul since die tak reti buat blog .. enjoy reading.. :)

THANKS FOR STOPPING BY ...