Pages

Followers

Tuesday, February 22, 2011

sekadar contengan pabila bosan

salam sejahtera kepada pembaca setia blog ku ini.. hehe.. MyEm0.Com
hehe.. saje nk testing mende nieh.. semalam x update sebab balik kelas kol 10.30 plus laptop pon tgh nazak.. so, susah cket nk on9 lame2.. hehe.. start minggu nieh, aku akan mula bz dengan assignment yang melambak so, dengan pantas aku kena bawak laptop aku nie g klinik.. MyEm0.Com
huarghhh.. bila dh terbayang tugasan yang melambak2, aku jadi MyEm0.Com
nk fikir pasal assigment nieh.. aduiii.. harap2 aku boleh buat yang terbaik utk semua tugasan aku.. insyaAllah.. MyEm0.Com
aku xnk la nanti aku jadi malas nk update blog.. xnk la mcm tu kan.. sebab skrg nie blog nie je la yg aku ada nk luahkan n share cite ape yang aku nk rasa share..no no no..MyEm0.Com hmmm... ok la pembaca sume, aku nk g buat keje cket.. nanti sblm tido n bila2 aku rasa nk menulis, aku tulis lagi kt blog aku nieh.. malam cket la eh.. hehe.. adios..

No comments:

About Me

My photo
for a time being, blog nie ada dua owner.. the 1st blog, originally mine and the second blog is belong to Amirul since die tak reti buat blog .. enjoy reading.. :)

THANKS FOR STOPPING BY ...