Pages

Followers

Saturday, June 25, 2011

APA AKU NAK BUAT?

sampai saat ini aku masih tertanya-tanya mengapa dan kenapa tentang hubungan kita.. aku xtahu nk buat apa.. im totally lost!!! hari nie, aku bnyk  mendiamkan diri.. aku buat semua kerja rumah yg biasa aku buat, aku masak  tengahari utk keluarga aku, aku buat ape yg patut.. tp aku x tunjukkan kesedihan aku pada keluarga aku.. sbb aku xnk keluarga aku bersangka buruk terhadapnya.. biarlah aku rahsiakan dulu tentang perpisahan ini.. aku masih xdpt nk terima kenyataan yg dia dh pergi dari hidup aku.. 3 tahun bersama, sekelip mata dia hilang dr hidup aku..

apa aku nk buat?

airmata x berhenti mengalir teringatkan dia,
hati x berhenti menjerit memanggil namanya,
fikiran x berhenti mengingat segala kenangan kami bersama..

ape aku nak buat?????

sakit rasanya bila menanggung beban dalam hati ini.. aku perlukan kekuatan untuk bangkit semula.. kali nie dai betul2 buat aku terjatuh hingga aku x berdaya...

Ya Allah, kuatkanlah hati hambaMu ini...

No comments:

About Me

My photo
for a time being, blog nie ada dua owner.. the 1st blog, originally mine and the second blog is belong to Amirul since die tak reti buat blog .. enjoy reading.. :)

THANKS FOR STOPPING BY ...