Pages

Followers

Monday, June 27, 2011

imej baru..


wahahaha...MyEm0.Com gelak jap.. dah lame x gelak.. aku kalo dah gelak sakan mmg x hengat dunia sampai muntah2 aku gelak.. MyEm0.Com

eh, eh, eh,.. nie dah menyimpang dah nie dari title entry,, xpatot, xpatot.. ok, back to entry yg nk cakap nie pasal imej baru.. haaaaaaaaaa.. imej baru.. mesti tertanya2 kan caner la upe imej baru tu.. hihi..MyEm0.Com

cite nye mcm nieh.. tadi petang aku g potong rambut!!MyEm0.Com sorry ye rambut ku.. ku dah rimas berambut panjang mengurai, so decide potong pendek je laa.. berat kot kepala aku nieh ngan rambut panjang.. kalo nipis xper gak nie x, tebal giler.. MyEm0.Com

nway, aku ada masalah kalo rambut panjang.. mak aku bebel pasal rambut berkeliaran dalam rumah.. hahaha.. MyEm0.Com so baik aku potong drpd aku menahan sakit hati tgok rambut sendiri keguguran.. hohoho..so, aku skrg dah berwajah baru.. hehehe.. MyEm0.Com

No comments:

About Me

My photo
for a time being, blog nie ada dua owner.. the 1st blog, originally mine and the second blog is belong to Amirul since die tak reti buat blog .. enjoy reading.. :)

THANKS FOR STOPPING BY ...