Pages

Followers

Tuesday, June 28, 2011

kenapa jadi macam nie?




nape serba x kena 2 hari nie?
nape sume jadi mcm dingin?
nape sume nie perlu terjadi?
nape????????

aku xtahu nak buat macam mane dah.. patot ke aku cakap ape yang aku rasa??
aku takot nak cakap sebab aku xnak buat dia marah aku..
tp hati aku meronta-ronta nk cakap jgak..

Ya Allah.. nape semua jadi complicated bagi aku skrg?
ape patot aku buat ah? patot ke aku berdiam diri sampai bila pun aku xtahu..

aku runsing, aku bingung, aku keliru,
aku runsing dengan apa yang aku rasa skrg..
aku bingung dengan apa yang akan bakal berlaku..
aku keliru dengan apa yang sedang berlaku..

patot ke aku biarkan je semua ini berlalu mcm tu je??
patot ke aku tnya dia kenapa buat aku mcm nie??
adoiii.. ape aku perlu buat??

No comments:

About Me

My photo
for a time being, blog nie ada dua owner.. the 1st blog, originally mine and the second blog is belong to Amirul since die tak reti buat blog .. enjoy reading.. :)

THANKS FOR STOPPING BY ...